Mitt liv just nu känns TOPPEN!

Just nu sitter jag på mitt nya jobb =) Det går toppen! Hon jag jobbar för är så trevlig och snäll =)

Jag Tänkte så här att nu när jag kommer att ha lite tid mellan varven som jag jobbar så ska jag verkligen försöka blogga mer. Lovar inget men ska verkligen försöka =)


Sommaren är nu över. Det är kallt och kvällarna och raggstrumperna är på= HÖST!
Efter att ha lämnat Johannes och min underbara semester så kommer vi hem till kalla Gotland igen och det första vi gör är att ta en sväng till MAX. Sedan hem och i säng. Johannes åker dagen efter till Växjö.... Vet inte när jag kan komma och hälsa på honom nu när jag har mitt nya jobb men snart hoppas jag. Annars så får han helt enkelt komma hem! Det Jag vill ha sagt är att jag saknar Johannes!

Kommer lägga upp lite bilder snart på semestern =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0