Förlåt

Okej nu kommer jag gnälla, men den har dagen har varit dkit från början till slut. Eller slute vet jag inte ännu dock men kommer väl sluta illa de med?

Dagen börjar kl 5 på morgonen med att köra in bilen till stan, sedan hem igen. Somnade på soffan så han inte göra det jag skulle innan det var dax att hämta bilen igen. Tar en jävla tid på volvo så jag blie sen till jobbet. Har inte ätit på hela dagen så är helt svimfärdig. Har nu fått i mig mat och lite läsk vilket gör att mitt hjärta bankar 1000 slag för mycket.... Har en kontig ryckning i själva ögat oxå, helskumt.

Vill bara hem till min säng och sova...


http://www.bluesieslov.se/sova.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0