14/10

Tänkte att medans jag nu sitter på båten så bloggar jag lite.
Jobbar just nu vilket är ganska så mysigt, gillar att åka båt=)

Johannes var hemma på gotland i tre dagar En av dessa tre var hans födelsedag =)
Han fick många fina presenter och god god tårta av sin mor.
Men dagen var även en depp dag med tanke på att han även skulle hem samma kväll till Växjö...
Vet ju inte när vi kommer ses igen=(
Ska bli så skönt när vi bor ihop igen, saknar verkligen den tiden <3
Men nu är det inte långt kvar=)

Hatar när man vet att någon plågas... Önskar att jag kunde göra någe, hjälpa till på någe vis.
Finns iaf här för dig det är bara att ringa =)

Var och hälsade på mommo på sjukhuset idag. Hon var väldigt pigg och glad för att se mig=)
Hon åker hem redan imorgon, helt sjukt hur snabbt de får åka hem hon opererades igår.
Allt hade iaf gått riktigt bra och allt så fint ut sa läkaren =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad skönt att det gått bra för din mormor!! :)

2010-10-17 @ 00:45:32
URL: http://beccabozan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0