lyx lunch idag= fläskfilé och potatis kaka

Hej hej
Är på jobbet som vanligt=) vilket jag egentligen inte vill vara för att jag har en liten man som sitter hemma och väntar på att jag ska komma hem och se massa, massa och massa avsnitt med LOST! Vi, jag och johannes, har gett oss på denna serie och har redan fastnat riktigt ordentligt. Fick för mig att denna serie sög men den är ju toppen =) jag sitter iaf som på nålar och hoppar till när det händer läskiga saker och kommer med spontana ord som oj och nää. =P vet att johannes tycker det är sött så länge som det inte är på bio så det är lugnt ;)
Idag fyller Emma Hoas 20 år så det blir ett besök till Lokrumme idag efter jobbet vilket det även kommer bli imorgon Eftersom svärmor fyller jämt ;)
Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0