Sista dagen av denna vecka

Idag är det söndag och för första gången känner jag att jag har lite lätt söndags ångest =P men ser det som någe positivt att jag inte haft det förr =) är så glad för att jag har ett fast jobb med människor som jag trivs med, inte många som kan säga det. men jag är en av dom som kan de och det är jag jätte tacksam för!
Men denna söndag är det regn som står på schemat och det betyder i min värld låååång sovmorgon, te, rostade mackor, ett tjockt duntäcke och s3 av lost =) sedan runt 12 så är det hem till mamma där det bjuds på mat, kött och hemma gjorda potatis klyftor=)
Min dag så här långt...
Det som alltid saknas dock är min älskling som sitter i växjö... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0