Ny dag

Godmorgon.
Idag är det min första dag som heltids anställd  =) Inte helt fel de naj =P
Kommer dock sakna de sena kvällarna med ob nu kommer jag endast jobba på dagar, helt okej de med =)
Stormar ganska så bra här kan jag se genom fönstret, vilket får an att tänka på syrran som är ute på havet =P
Sara har nämligen begett sig till fastlandet för att para Vera. Hoppas det går bra bara...
Hoppas på en sväng till stan idag i detta tråkiga väder. Man behöver helt klart piggas upp =)
Allt för mig just nu.
Är ännu stolt över pumpan jag gjorde för 3 år sen =P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Guuud vad snygg!! Yes den kan du ju verkligen känna dig stolt över!! =)

2010-11-07 @ 14:05:48
URL: http://beccabozan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0