Home sweet home

Hejsan =) nu var det ett tag sen jag skrev.
Har haft en jätte bra helg i Växjö med mys mys mys som vanligt<3 Verkligen TOPPEN!
Sitter nu på jobbet och myser i min lilla vrå. Ska bli en trevlig kväll på jobbet=)
Tänker berätta kort och gott vad vi hittade på i växjö.
Kom med morgon båten marie och jag. Johannes snäll som han är hämtade oss sedan blev det den vanliga bilfärden till växjö.
Resten av dagen blev det en sväng till stan, film, godis och PIZZA!
Johannes har dock pluggat när jag varit uppe med han var snabb så fick spendera jätte mycket tid med älsklingen=)
Resten av de tre dagar jag var där så var det film kvällar med mat och gott te sent på kvällen<3 (även promenader)

Är väldigt saknig men snart kommer han hem till ön igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0