Flyttar snart

Dagen blev inte riktigt som tänkt.
Idag ringde jag hem och sa att jag ska börja packa, detta blev det första steget . Så nu känns det hela mer verkligt!
Så idag monterade jag ner min byrå så att johannes kan köpa sitt skrivbord som han tittat på väldigt länge:)
Väl ut till bilen så visar det sig vara punka på ena däcket (SKIT)
Var bara att gå in igen och johannes började deppa (synd om honom)
Men nu har det iaf löst sig, inte däcket dock.
Bean min vän som just nu bor i kalmar skickar det med posten:D HON ÄR BÄST!

Snart återvänder jag till ön, känns som ett steg tillbax men ändå inte, svårt att förklara.

Just nu känns det skönt att flytta hem igen men kommer att sakna min Johannes så sjukt mycket!

NU varmkolasås och glass:D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

mm, baby love

Måste ses snart igen!

Saknar diiig!!!

2010-01-16 @ 23:04:23
URL: http://bozandottir.blogg.se/
Postat av: Emma

åh! skulle du kunna gå o köpa det? :D det är dock rätt dyrt så du vet.. kanske 350 kr kostar det. Det är ett puder-foundation namnet på färgen: Helsinki (står på baksidan av "burken" i rätt liten text)

finns på Make Up Store

2010-01-21 @ 22:48:29
URL: http://justhoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0