du är elak

Igår hade grabbarna en killkväll ute på krogen + josie, medans jag och emelie såg PH vilket var nice:)

Hela tiden försökte vi klura ut hur denna GI-metod fungerar, gick inte så bra men det fick igång hjärnan på högvarv iaf:P (hjälp oss någon?)

Idag blir det en dag till på min snart över en månadsemester med bara slapp och mys med hunden.
Ska även funderar över min karriär som säljare, har läst på ganska mycket  och känner att detta kan jag nog klara:)

Nu börjar iaf saker att hända och hoppas bara på det bästa:D Känns TOPPEN!
Kommer dock att sakna mysiga VÄXJÖ, och kommer även nu att sakna Emla:(

Mest av allt så kommer jag såklart sakna JOHANNES!

Nu är det bara SOMMAREN som saknas då hade allt verkligen varit TOPPEN!:D Men den kommer snart den med:)

I helgen blir det party hos Mikaela och Henrik ska bli as kul:)Tack för inbjudan!!!!

Nej nu ska jag göra någe vettigt, läsa andras bloggar:P









Kommentarer
Postat av: Systra

Vad är det du skall sälja ?????

Kram

2010-01-28 @ 20:08:41
URL: http://sarasblogg.mysslaskennel.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0