JUL


Julen börjar verkligen närma sig med storsteg och har bara två julklappar kvar att köpa in, dock ligger vi efter med julbaket. Men kommer nog snart hinna ifatt iaf med tanke på att nu är min älskling hemma kom i natt runt 3....:S
Som tur var så han man sova lite innan =)
Är som vanligt på mitt jobb medans han ligger hemma i sängen och gottar sig =P <3
Imorgon är jag ledig och då bär det av till stan för att införskaffa de sista julklapparna tillsammans med Johannes och mamma blir nog lite handel oxå så vi kan börja baka på riktigt =)
Och i helgen ska jag på julbord med jobbet, ser jag verkligen framemot=) Kommer bli jätte trevligt tror jag!

Nej dax att fördriva tiden lite så att man kan få komma hem så fort som möjligt!!! <3
Från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0