Visste inte..?

Okej jag tog visst åt mig ganska hårt igår av det som hände visste inte att ni hade det svårt.... Så jag säger förlåt att jag tog allt ni sa som ett personligt angrepp mot mig. Visste inte att ni gjort slut efter 5 års tid och efter 3 år som förlovade.... Trodde alla pikar var mot mig...:/ och inte mot varandra..... Läste ett av Josephines inlägg idag och det fick mig att tänka om... Jag vill inte vara en bitter person, är jag de? Det fick mig iaf på andra tankar och har kommit fram till att när man pratar med två personer på msn och får höra skit om allt och alla så blir man ju lite ledsen av allt man hör... Nej ska köra på hennes motto, iaf försöka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0