Fick spö i Klinte hos mommo!

Idag har det varit mycket pluggande och då har jag ändå hunnit med att besöka min mommo och moffa i Klinte:)
Har varit en snäll flicka och bakat lite madelmusslor åt min mormor:) Blev riktigt goda för hon gjorde degen:P
Sedan handlade Sara och jag på Konsum i Klinte för min mor (riktigt duktig flicka).
Efter den stora handeln  på Konsum återvände vi till mormors hus där vi blev överraskade att vi inte var de enda på besök utan även HÄXAN var där! (Berit mommos syster) Även kallad för "haxan" när jag var liten. Fick iaf ett trevligt välkomnande av haxan när vi kom, iaf i början, en riktigt vänlig och varm kram men oxå väldigt lång kram som avslutades med många hårda klappar på rumpan.... Aj aj!



Mitt fina fynd på Konsum
En kaffe burk:D




Bil turen hem gick iaf smärtfritt och mor och jag hyrde en mysig film tyckte jag NEVERWAS. Min typ av film helt klart:D
Den får fyra toast av fem;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0